Diputació de Tarragona

CLOENDA DEL PROGRAMA DE L'AVENTURA DE CONVERSAR

18/06/2019

El divendres dia 14 de juny Tarragona Ràdio va emetre un programa de cloenda “especial” amb motiu de la  15a temporada de l’espai radiofònic “L’Aventura de Conversar”.  Hi van participar representants de les entitats organitzadores i de mestres i alumnes d'algunes escoles que ha estat al programa durant aquest temps:

• Iolanda García, primera periodista de Tarragona Ràdio en conduir el programa.
  • Jesús Blanco, professor veterà del Col·legi Lestonnac- L’Ensenyança, amb un alumne  d’ESO que va participar a la ràdio en el seu dia.
  • Pep Alcañiz, psicòleg de l’Escola d’Educació Especial Sant Rafael, amb un alumne que va participar a la ràdio en el seu dia.
  • La Isabel Matas i l’Adriana Fontàs, de la Fundació Catalana de l’Esplai
  • Marisa Cerrillo, del Servei de Prevenció de les Addiccions de l'Ajuntament de Tarragona

En la conversa radiofònica es va posar de relleu el valor de comptar amb les opinions i aportacions dels més joves en un programa de ràdio, així com l'interés que els alumnes participants han demostrar per fer sentir la seva veu. La Fundació Catalana de l'Esplai, l'Ajuntament i els centres escolars valoren l'Aventura de la vida com un programama tútil per desenvolupar hàbits saludables i valors de convivència des de l'àmbit escolar i ciutadà.