Diputaci de Tarragona

El CPEE SANT RAFAEL GUANYADOR DEL PREMI EN LA CATEGORIA D’EDUCACIÓ ESPECIAL DELS PREMIS IMET D’EDUCACIÓ “JOSEP VIVES CIURANA”

28/11/2017

El dimecres 29 de novembre a les 18h ha tingut lloc el lliurament dels “VI Premis IMET d’Educació Josep Vives Ciurana”. El Col·legi Públic d’Educació Especial Sant Rafael de la Diputació de Tarragona ha guanyat en la Categoria d’Educació Especial amb el treball: “Sistemes augmentatius alternatius de comunicació” realitzat per l’equip de logopedes del nostre centre. El treball presentat tracta sobre la comunicació augmentativa i/o alternativa i de les diferents formes de comunicació que s'utilitzen per substituir i/o complementar o millorar la parla natural.

Els premis estan convocats per la Conselleria d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona mitjançant l’Institut Municipal d’Educació (IMET), amb la col.laboració de l’empresa REPSOL. L’objectiu dels premis és valorar experiències educatives realitzades en els centres escolars que tinguin en el seu àmbit d'ensenyament alguna de les etapes educatives de primer cicle d'educació infantil (llars d'infants), segon cicle d'educació infantil, educació primària i educació especial.