Diputació de Tarragona

CALENDARI CURS 20/21

Benvolguda família,
A partir del 22 de juliol podreu consultar el calendari escolar del CPEE Sant Rafael pel curs 20/21.
Salutacions

BON ESTIU !!!!

Benvolgudes famílies,
Tot l'equip de professionals del CPEE Sant Rafael us volem desitjar un BON ESTIU.
Ha estat una finalització de curs per tots estranya, però amb la confiança de que tot plegat es pugui resoldre i reprenem la "normalitat" tant desitjada al mes de setembre.
L'inici de les classes pel curs 20/21 està previst pel dilluns 14 de setembre de 2020.

BON ESTIU!!!!

COMUNICACIÓ DEL PLA OBERTURA JUNY 2020

Benvolgudes famílies,
Us informem que ha estat aprovat per la Diputació de Tarragona el PLA D'OBERTURA DEL CPEE SANT RAFAEL JUNY 2020, en fase 2 de desescalada en la finalització del curs 2019-2020, que tot seguit us adjuntem.

COMUNICAT IMPORTANT PREINSCRIPCIÓ 20/21

Benvolguda família,

Us informem que a partir del dilluns 18 de maig hi haurà ATENCIÓ TELEFÓNICA al centre en horari de 7.30h a 16.00h

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 20/21

Des del CPEE Sant Rafael us informem que el PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA pel curs 20/21 s’inicia el dilluns 1 de juny.

Podeu trucar al centre i agafarem les vostres dades de contacte, i tant aviat com ens sigui possible la Secretària del centre es posarà en contacte amb vosaltres i us donarem CITA PRÈVIA.

PER CONTINUAR CLIQUEU AL   Més

MES FOTOS DELS NOSTRES ALUMNES

10/06/2020

Els papis del nostres alumnes ens envien fotos de les activitats que realitzen a casa amb els seus fills/es.
Sou uns campions!!!!

ENS VISITA EL SPIDERMAN!!!!!!!

10/06/2020

Hola a tots i totes !!!!! Sabeu qui ens envia molts records per a tota l'escola?
És el spiderman en persona!!!!
Aquí teniu el vídeo

SANT JORDI 2020

20/04/2020
Hola famílies,
S'apropa Sant Jordi !!!!!
Us volem fer arribar diferents propostes online adaptades als nostres alumnes i gaudir d'aquest diada en familia.

CANÇÓ DE DAMARIS GELABERT= https://www.youtube.com/watch?v=-4wkoJ_ekBE

CONTE ST JORDI INFANTIL  AMB PICTOS= https://www.youtube.com/watch?v=sdyFb88j4qU

LSC= CANÇÓ DE DAMARIS AMB SIGNES + PICTOS= thttps://www.youtube.com/watch?v=Yfa-_bsYsgMtps://youtu.be/Yfa-_bsYsgM

RECURSOS DIGITALS:

http://www.edu365.cat/primaria/catala/historic/contes_spc/jordi/index.htm CONTE SPC

LES NOSTRES FAMÍLIES US SALUDEN!!!!!!!

08/04/2020

VÍDEO "MOLTS ÀNIMS DES DEL CPEE SANT RAFAEL"

02/04/2020
L'equip de professionals del CPEE Sant Rafael us volem fer arribar tots el nostres ànims i tota la nostra força.
Per aquest motiu us hem preparat un vídeo que desitgem que us agradi !!!!!!!

SI ENS VOLEU FER ARRIBAR LES VOSTRES FOTOGRAFIES AMB UN MISSATGE, HO PODEU FER ENVIANT LES VOSTRES FOTOGRAFIES AL CORREU DELS VOSTRES TUTORS/ES.
ESTAREM ENCANTATS DE REBRE-LES I PENJAR-LES A LA WEB DEL COLE.

CIRCULAR INFORMATIVA A LES FAMÍLIES SOBRE RECURSOS DE SUPORT

24/03/2020

Benvolgudes famílies,

Esperem que estigueu bé. Com ja sabeu la situació d'emergència s'ha allargat 15 dies més. Ens enfrontem a moments  complicats i difícils per tots nosaltres, derivats d'una crisi sanitària sense precedents, amb mesures cada cop més restrictives i que hem de seguir escrupolosament evitant al màxim sortir de casa i el contacte amb altres persones.

Per la nostra part i com a centre volem mantenir el contacte amb les famílies, donant-vos el suport i les eines que tenim al nostre abast per afrontar els dies de confinament, i és per aquest motiu que us fem arribar les següents informacions:

1-El telèfon de l'escola: 977 211758 està desviat al mòbil de la directora del centre, M Mar Sendra Vellvè, per qualsevol urgència i/o necessitat o consulta urgent.

2-Us relacionem en la següent graella el nom de l'aula, tutor/a i correu electrònic del vostre fill/a per qualsevol dubte, suggeriment i/o petició.

AULA

SALVA PEIRÓ

AT ENQUADERNACIÓ
SILVIA PONS

Per qualsevol altre dubte també us podeu adrerçar a l'Equip directiu: Albert Guinart, Cap d'Estudis i coordinador de PFI, aguinart@dipta.cat  i Maite Buyó, Secretària Acadèmica mbuyo@dipta.cat.

També us facilitem el correu electrònic de la Treballadora Social: Rocio Esquinas, mesquinas@dipta.cat  que us pot orientar a recursos, derivacions i/o altres serveis específics, beques,etc.

3- Us demanem que estigueu pendents de la web del centre, ja que aquest serà el mitjà pel qual us anirem donant informació i també us penjarem els RECURSOS i RECOMANACIONS d'activitats aprenentatge, recursos TIC, aplicacions musicals,etc. per als vostres fills/es. Aquesta informació l'anirem actualitzant.

Gràcies per la vostra col.laboració!!!!!!!!!!
1 de 22 • 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... Següent