Diputació de Tarragona

TALLER ZINKERS pel desenvolupament sostenible

26/11/2021
TALLERS ZINKERS de FUNDACIÓ REPSOL SOBRE ENERGIA I MOBILITAT. Aquest programa apropa als nois i noies a conceptes clau sobre energia, canvi climàtic, qualitat de l'aire i els ods (objectius de desenvolupament sostenible). Es realitzen en diferents dies amb diferents grups bombolla.

PARTICIPACIÓ A LA 38ena CURSA CROS DE VILA-SECA

14/11/2021
Els alumnes de l'escola han participat en la cursa especial, organitzada pel CROS VILA-SECA. Campions!!!!!!

CELEBREM LA CASTANYADA

29/10/2021
Els alumnes i professionals del CEE Sant Rafael celebrem la catanyada amb catanyes i panellets.

ENS VISITA LA VÍBRIA PETITA DE TARRAGONA

20/09/2021
Aquest matí ens ha visitat la VÍBRIA PETITA DE TARRAGONA, en el marc de l'activitat que organitza l'Ajuntament de Tarragona: STA TECLA A LES ESCOLES. Els nostres alumnes han gaudit amb el seu ball i els petards, d'aquest element del Seguici en miniatura, tant propi de la nostra tradició i cultura populars.

INICIEM EL EL CURS 21-22

03/09/2021
Benvolgudes famílies, Esperem que hàgiu gaudit de les vacances i esteu bé. Ens retrobem el proper dilluns 13 de setembre de 2021. Salutacions

BON ESTIU

30/06/2021
Benvolgudes famílies, Us desitgem que passeu un Bon Estiu i ens retrobem el dilluns 13 de setembre. Una forta abraçada!!!

CLOENDA CURS 20-21

21/06/2021
Durant aquest dies estem realitzant la CLOENDA DEL CURS 20-21, amb diferents actes i activitats per als nostres alumnes al pati de l'escola respectant els diferents grups bombolla.

EL GEGANTÓ SANT RAFAEL FA 5 ANYS

21/06/2021

El divendres 28 de maig vam celebrar el 5è aniversari del genató Sant Rafael, amb tot un seguit d'actes i activitats per l'alumnat de tota l'escola.

PROJECTE COL.LABORATIU EADT I CPEE SANT Rafael: L'ART ALS MURS

04/05/2021
El curs 2019-2020 es va engegar el Projecte col.laboratiu de l’Escola d’Art i Disseny i el CPEE Sant Rafael de la Diputació de Tarragona, amb l’objectiu de realitzar una pintura en el mur exterior del CPEE Sant Rafael, d’una extensió aproximada de 40m, que es pot veure des de la "rotonda dels conills", Avinguda Països Catalans. El CPEE Sant Rafael es va posar en contacte amb l’EADT, els vam plantejar el projecte, i es van presentar un total de 10 projectes. El mes de desembre del 2019 els alumnes de l’EADT van vindre al centre per presentar els seus projectes, i des del centre i amb la col·laboració dels alumnes i els professionals, es va triar el projecte que va agradar més. Arrel de l'inici de la pandèmia tot aquest projecte va quedar aturat, i s'ha tornat a reprendre el 12 d’abril del 2021. Atesa la situació actual d’alerta per la COVID19, els alumnes del nostre centre i de l'EADT, no han pogut treballar de manera conjunta, com estava previst en un inici, però si en col·laboració, respectant en tot moment els grups bombolla. La proposta triada va ser la de l’alumna de l’EADT: Raquel Pascual Velasco, sota el títol: "Estrelles d'un mateix cel". La Raquel és estudiant del 2n curs del Cicle Superior d’Arts aplicades al Mur, i ha volgut representar en el mur el món de l’escola d'educació especial, amb la vista dirigida a la inclusió i la diversitat, en definitiva una escola, un espai on hi som tots, les estrelles, alumnes de l’escola, amb una tècnica on hi predominen els tons blaus. El Projecte ha estat coordinat pel professor de pintura i gravat de l’EADT, Álvar Calvet, i han col·laborat en l’execució de la pintura al mur: José Alejandro Rey, Cristina Parés, Alice capella i Raquel Pasqual, alumnes de l’EADT. Des del CPEE Sant Rafael hi han participat els alumnes i professionals del perfil d'Auxiliar de construcció.

GUANYADORS D'UN ACCÈSIT AL 40È CONCURS DE DIBUIX DEL BBVA

04/05/2021

L'alumne de la nostra escola Rubén García galera ha estat guardonat amb un ACCÈSIT EN EL 40è CONCURS ESCOLAR DE DIBUIX BBVA 2021, amb una il.lustració pel conte LA LLUM FA FUM, d'un total de sis contes, que promocionen el respecte per la natura i la sostenibilitat del medi ambient.
1 de 25 • 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10... Següent