L'ex-alumne de fotografia, Gerard Boyer, presenta aquest dissabte el seu nou llibre “Ser de La Cala”

La presentació serà a les 19:30h a la Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar i comptarà amb la presència de l’alcalde Jordi Gaseni.

L'ex-alumne del Cicle Formatiu de Grau Superior de Fotografia, Gerard Boyer, presenta aquest dissabte, dia 2 de setembre a l’Ametlla de Mar, el seu nou llibre que es titulat “Ser de La Cala”.

“Ser de La Cala” indaga en els territoris de la infància i els àlbums familiars per reflexionar sobre la memòria i els records. Es tracta d’un joc entre el passat, el present, i els possibles futurs.

El llibre, que té 64 planes, ha comptat amb l’assessorament dels fotògrafs Ignasi López i Román Yñan com a directors d’art. L’editorial Fuego Books ha estat l’encarregada de la publicació dels 500 exemplars de “Ser de La Cala”.

La presentació d’aquest dissabte estarà presidida per l’alcalde de l’Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, i comptarà també amb la presencia de l’editor del llibre Gustavo Alemán de Fuego Books que explicarà la complexitat d’aquesta nova edició.

Gerard Boyer

Gerard Boyer (L'Ametlla de Mar, 1974). Format a l'Escola d'Art i Disseny de la Diputació de Tarragona, i en diferents seminaris i tallers.

Decideix centrar els seus projectes en l'observació de la relació entre el temps i l'experiència íntima en relació amb els temes de la memòria. Paral·lelament, centra la seva atenció en els límits entre la ciutat i la natura, treballant per identificar la relació entre els sentiments, el medi ambient en què es produeixen i el territori.

> 2017-09-18 11:54:42
Inici del curs 2017/2018
El proper dimarts dia 19 de setembre comença el curs escolar 2017/2018 a l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona amb una presentació dirigida als alumnes nous a les 12.00 h. El dimecres 20 comencen les classes amb normalitat per a tots els alumnes, a les 9.00 h del matí i a les 15.00 h a la tarda.