Som a la 3a Fira Camins de Formació Professional del Camp de Tarragona

L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona és present a la Fira Camins FP per explicar els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix.

La Fira Camins d'FP aplega els dies 5 i 6 d'abril l'oferta de formació professionalitzadora del Camp de Tarragona a la Fira de Reus. L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona hi és present per explicar, de primera mà, els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix: Animació, Il·lustració, Arts Aplicades al Mur, Fotografia, Gràfica Publicitària, Gràfica Interactiva i Joieria.

A més, els Serveis d'Emprenedoria i Ocupació de la Diputació també compten amb un estand propi, a través del qual impulsen col·laboracions amb els centres formatius amb l'objectiu d'oferir sessions informatives sobre emprenedoria o de promoure projectes de formació dual.

En aquesta tercera edició, el certamen, ha deixat de tenir caràcter local i s'obre al territori quadriplicant els centres participants, amb l'objectiu de donar a conèixer a futurs estudiants i empreses les famílies professionals, especialitats i centres que la imparteixen al territori.

L'Ajuntament de Reus organitza la fira, en col·laboració amb la Diputació de Tarragona, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Reus i els ajuntaments de Tarragona, Valls, El Vendrell i Montblanc.

> 2017-09-18 11:54:42
Inici del curs 2017/2018
El proper dimarts dia 19 de setembre comença el curs escolar 2017/2018 a l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona amb una presentació dirigida als alumnes nous a les 12.00 h. El dimecres 20 comencen les classes amb normalitat per a tots els alumnes, a les 9.00 h del matí i a les 15.00 h a la tarda.