Som a la 3a Fira Camins de Formació Professional del Camp de Tarragona

L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona és present a la Fira Camins FP per explicar els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix.

La Fira Camins d'FP aplega els dies 5 i 6 d'abril l'oferta de formació professionalitzadora del Camp de Tarragona a la Fira de Reus. L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona hi és present per explicar, de primera mà, els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix: Animació, Il·lustració, Arts Aplicades al Mur, Fotografia, Gràfica Publicitària, Gràfica Interactiva i Joieria.

A més, els Serveis d'Emprenedoria i Ocupació de la Diputació també compten amb un estand propi, a través del qual impulsen col·laboracions amb els centres formatius amb l'objectiu d'oferir sessions informatives sobre emprenedoria o de promoure projectes de formació dual.

En aquesta tercera edició, el certamen, ha deixat de tenir caràcter local i s'obre al territori quadriplicant els centres participants, amb l'objectiu de donar a conèixer a futurs estudiants i empreses les famílies professionals, especialitats i centres que la imparteixen al territori.

L'Ajuntament de Reus organitza la fira, en col·laboració amb la Diputació de Tarragona, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Reus i els ajuntaments de Tarragona, Valls, El Vendrell i Montblanc.

> 1/05/2017
Festiu Dia del treball
Dilluns, 1 de maig. No hi ha activitat escolar.
> 2/05/2017
Festiu lliure disposició
Dimarts, 2 de maig. No hi ha activitat escolar.
> 17/05/2017
Proves d'accés als CFGS d'Arts Plàstiques i disseny
Realització de la prova
PART COMUNA: 17 de maig de 2017, a les 16.00 hores.
PART ESPECÍFICA: 18 de maig de 2016, a les 16.00 hores.
+info