Som a la 3a Fira Camins de Formació Professional del Camp de Tarragona

L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona és present a la Fira Camins FP per explicar els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix.

La Fira Camins d'FP aplega els dies 5 i 6 d'abril l'oferta de formació professionalitzadora del Camp de Tarragona a la Fira de Reus. L'Escola d'Art i Disseny de Tarragona hi és present per explicar, de primera mà, els 7 cicles formatius de grau superior en Arts Plàstiques i Disseny que ofereix: Animació, Il·lustració, Arts Aplicades al Mur, Fotografia, Gràfica Publicitària, Gràfica Interactiva i Joieria.

A més, els Serveis d'Emprenedoria i Ocupació de la Diputació també compten amb un estand propi, a través del qual impulsen col·laboracions amb els centres formatius amb l'objectiu d'oferir sessions informatives sobre emprenedoria o de promoure projectes de formació dual.

En aquesta tercera edició, el certamen, ha deixat de tenir caràcter local i s'obre al territori quadriplicant els centres participants, amb l'objectiu de donar a conèixer a futurs estudiants i empreses les famílies professionals, especialitats i centres que la imparteixen al territori.

L'Ajuntament de Reus organitza la fira, en col·laboració amb la Diputació de Tarragona, la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Reus i els ajuntaments de Tarragona, Valls, El Vendrell i Montblanc.

> 13/07/2017
Matrícula curs 2017-2018
Alumnes nou accés i alumnes de 2n curs i Projecte Final. Del 13 al 20 de juliol de 2017. Horari de 9.00 a 14.00 h.
> 24/07/2017
Preinscripció extraordinària (vinculada a places vacants)
24 i 25 de juliol de 2017
Llista ordenada amb puntuacions i reclamacions 26 de juliol de 2017
> 27/07/2017
Matrícula extraordinària places vacants
27 i 28 de juliol de 2017
> 11/09/2017
Festiu Diada de Catalunya
Dilluns, 11 de setembre. No hi ha activitat escolar.
> 14/09/2017
Prova accés setembre - Part específica - Només cicles amb places vacants