CPEE Alba

Mida de la lletra: A A A
Portada > Notícies > L'aula Mestral fa experiments!!!
L'aula Mestral fa experiments!!!
L’Aula Mestral, un dia a la setmana, realitzem un taller d’experiments. Amb aquests experiments treballem de forma lúdica aspectes relacionats amb les habilitats manipulatives. L’elaboració d’experiments amb materials naturals ens permet crear, explorar i descobrir olors, sons i canvis en els materials, que ocasionen en nosaltres un aprenentatge més significatiu. En el procés de realització utilitzem diferents materials així com sorra, pintura, aigua, etc.
Alguns dels experiments que hem fet fins ara són: una ampolla de lava, neu artificial i fer camins de pintura en un bloc de gel.
Ens ho passem molt bé preparant l’activitat, realitzant-la i observant els canvis que es produeixen en els materials.

Aula Mestral